דרוש חשב שכר – שת"פ המכללה על חברת ההשמה

תוכן עניינים

חשב שכר הוא אדם שאחראי על חשבות השכר של ארגון. הם אחראים לכל החישובים והכספים שנדרשים לשלם לעובדים, לנכות מס הכנסה ולהגיש כל טפסי מס הדרושים. על מנת למצוא חשב שכר טוב, יש הרבה דברים שצריך לדעת. תצטרכו לדעת אילו כישורים יש להם, מה התעריפים שלהם, כמה ניסיון יש להם ואם הם מתמחים בתחומים מסוימים כמו בריאות או בנייה. חשוב לדעת איזה סוג של חשב שכר אתם מחפשים. ספק שירותי שכר או חשב שכר פנימי. אם אתם עובדים בחברה המספקת שירותי שכר, סביר להניח שתצטרכו למצוא ספק שירותי שכר. אם לא, אז תצטרכו למצוא חשב שכר פנימי. שיתוף פעולה בין חברת השמה לבין מכללה למציאת עבודה היא רעיון נהדר כאשר מתחילים לחפש את התנאים הראשוניים למה שאתם צריכים בתוך החברה שלכם.

מציאת חשב שכר אינה משימה קלה. יש הרבה גורמים שאתם צריכים לקחת בחשבון לפני שאתם שוכרים אחד. אתם צריכים לדעת את המומחיות, הניסיון, הכישורים שלהם ועוד. כאשר חשבי שכר אחראים לחישוב וחלוקת שכר עובדים, מסים, הטבות ותשלומים אחרים הקשורים לעבודה, אתם בהחלט רוצים למצוא אחד שמתמצא במה שהוא עושה.

 

איפה אפשר למצוא חשב שכר?

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר מחפשים חשב שכר, כגון גודל החברה, המיקום וכישוריהם. מקום טוב להתחיל בו הוא לחפש בלינקדאין. אתה יכול למצוא חשבי שכר באזור שלך על ידי חיפוש "חשב שכר" ולאחר מכן מיון לפי מיקום או גודל חברה. אתה יכול גם לחפש "חשב שכר בקרבתי" בגוגל ולראות מה עולה. דרך נוספת למצוא חשב שכר היא לשאול את רואי החשבון הנוכחיים שלכם אם הם מכירים מישהו שיתאים לחברה שלכם.

חשב שכר הוא בעל מקצוע חשבונאי האחראי על חישוב השכר, המיסים וניכויים נוספים. חשבי שכר מחשבים גם את ההטבות המשולמות לעובדים כגון זמן חופשה, ימי מחלה, תוכניות פרישה ובונוסים. ניתן למצוא חשבי שכר בענפים שונים כגון ייצור, קמעונאות ופיננסים. ניתן למצוא אותם גם בתפקידים שונים כמו מנהל שכר או מומחה שכר. ישנן דרכים רבות למצוא חשב שכר טוב. אתם יכולים למצוא אחד על ידי חיפוש בחברות השמה באזור שלכם, או שאתם יכולים להסתכל על מודעות דרושים שונות באינטרנט. אתם יכולים גם לשאול את החברים או בני המשפחה שלכם אם הם מכירים רואי חשבון טובים באזור שלכם.

 

מהו תפקידה של חברת השמה?

חברת ההשמה תזהה תחילה את הכישורים הנדרשים ולאחר מכן תחפש מועמדים בעלי כישורים אלה. החברה תיצור קשר בין מועמדים העומדים בקריטריונים אלו, תקבע עימם ראיונות וברגע שהם תמצא ההתאמה, הם יספקו רשימה מפורטת למכללה. שיתוף הפעולה בין חברת ההשמה והמכללה חיוני במציאת חשב שכר. חברת ההשמה תדע לחפש סטודנטים שלומדים מימון או ראיית חשבון. יהיה להם גם מאגר מידע של בוגרים טריים שמחפשים עבודה בתחום. המכללה, לעומת זאת, תוכל לספק מידע על התכניות והקורסים שלה המכינים את הסטודנטים לקריירה בחשבונאות או במימון.

 

רוצים ללמוד קורס חשבי שכר ולעבוד בתחום? חפשו בגוגל מכללת חשב!