כושר לילדים בגילאי 6 – 12

תוכן עניינים

ילדים בגיל זה זקוקים לפעילות גופנית כדי לבנות כוח, קואורדינציה וביטחון – ולהניח תשתית לאורח חיים בריא. הם גם מקבלים יותר שליטה על מידת הפעילות שלהם.

לילדים בגיל בית הספר צריכות להיות הזדמנויות רבות לעשות מגוון פעילויות, ספורט ומשחקים המתאימים לאישיותם, יכולתם, גילם ותחומי העניין שלהם. סיעור מוחות עם ילדיכם על פעילויות שמרגישות נכונות. לרוב הילדים לא אכפת ממנה של כושר יומי כל עוד זה כיף.

הנחיות לפעילות גופנית לילדים בגיל בית הספר ממליצות להם לקבל פעילות גופנית בינונית עד חזקה מדי יום.

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

למה כדאי לעשות מכינה

מכינות קדם אקדמיות הינם מסלולים של המוסדות להשכלה גבוהה הרלוונטיים לסטודנטים המעוניינים להתקבל לחוגי הלימוד השונים אך אין להם את הדרישות המספקות. המטרה של המכינות

המלצות כושר לילדים

רוב הפעילות הגופנית צריכה להיות אירובית, כאשר ילדים משתמשים בשרירים גדולים וממשיכים לתקופה מסוימת. דוגמאות לפעילות אירובית הן ריצה, שחייה וריקודים. ילדים בגיל בית הספר

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

למה כדאי לעשות מכינה

מכינות קדם אקדמיות הינם מסלולים של המוסדות להשכלה גבוהה הרלוונטיים לסטודנטים המעוניינים להתקבל לחוגי הלימוד השונים אך אין להם את הדרישות המספקות. המטרה של המכינות

אבני דרך התפתחותיות לתינוקות וילדים

חילקנו את אבני הדרך ההתפתחותיות שלנו לחלקי הליבה של התפתחות הילד: אבני דרך מוטוריות: מתי התינוק יישב באופן עצמאי? מתי התינוק יתחיל לזחול? אבני דרך

המלצות כושר לילדים

רוב הפעילות הגופנית צריכה להיות אירובית, כאשר ילדים משתמשים בשרירים גדולים וממשיכים לתקופה מסוימת. דוגמאות לפעילות אירובית הן ריצה, שחייה וריקודים. ילדים בגיל בית הספר