תרגול לילדים

תוכן עניינים

כמו מבוגרים, ילדים זקוקים להתעמלות. רוב הילדים זקוקים לפחות לשעה של פעילות גופנית מדי יום. לפעילות גופנית סדירה יתרונות רבים לילדים. זה יכול לעזור להם

  • להרגיש פחות לחוץ
  • להרגיש טוב יותר עם עצמך
  • להרגיש מוכנים יותר ללמוד בבית הספר
  • לשמור על משקל תקין
  • לבנות ולשמור על עצמות, שרירים ומפרקים בריאים
  • לישון טוב יותר בלילה

כשילדים מבלים יותר זמן בצפייה בטלוויזיה, הם מקדישים פחות זמן לרוץ ולשחק. על ההורים להגביל את זמן הטלוויזיה, משחק הוידאו וזמן המחשב. הורים יכולים להוות דוגמה טובה בכך שהם פעילים בעצמם. להתאמן יחד יכול להיות מהנה עבור כולם. ספורט תחרותי יכול לעזור לילדים להישאר בכושר. הליכה או רכיבה על אופניים לבית הספר, ריקודים, באולינג ויוגה הן כמה דרכים אחרות לילדים לבצע פעילות גופנית.

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

המלצות כושר לילדים

רוב הפעילות הגופנית צריכה להיות אירובית, כאשר ילדים משתמשים בשרירים גדולים וממשיכים לתקופה מסוימת. דוגמאות לפעילות אירובית הן ריצה, שחייה וריקודים. ילדים בגיל בית הספר

חינוך הוא תעשיית טריליון הדולר …

וזה הולך וגדל. מדינות OECD מקדישות 11.3% מההוצאות הציבוריות לחינוך, בממוצע 10,493 דולר ארה'ב לתלמיד בשנה. ההוצאה לתלמיד בחינוך יסודי ותיכון גדלה בכמעט 20% מאז

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

אבני דרך התפתחותיות לתינוקות וילדים

חילקנו את אבני הדרך ההתפתחותיות שלנו לחלקי הליבה של התפתחות הילד: אבני דרך מוטוריות: מתי התינוק יישב באופן עצמאי? מתי התינוק יתחיל לזחול? אבני דרך

המלצות כושר לילדים

רוב הפעילות הגופנית צריכה להיות אירובית, כאשר ילדים משתמשים בשרירים גדולים וממשיכים לתקופה מסוימת. דוגמאות לפעילות אירובית הן ריצה, שחייה וריקודים. ילדים בגיל בית הספר

חינוך הוא תעשיית טריליון הדולר …

וזה הולך וגדל. מדינות OECD מקדישות 11.3% מההוצאות הציבוריות לחינוך, בממוצע 10,493 דולר ארה'ב לתלמיד בשנה. ההוצאה לתלמיד בחינוך יסודי ותיכון גדלה בכמעט 20% מאז